donderdag 9 mei 2013

DA Nailcare nagel verharder


DA heeft iets nieuws. De lijn Nailcare met nagel whitener en nagelverharder. Aangezien mijn nagels altijd zo snel scheuren of breken en ik op deze manier nooit lange nagels krijg probeerde ik de nagel verharder uit!





Dit is het doosje waar de nagel verharder in zit. De kleur vindt ik mooi, chique donkerblauw en niet teveel poespas.



De ingredienten en de waarschuwing om eerst te kijken of je niet allergisch bent voor het product. Dit heb ik zelden gezien bij een nagellak product. Erg netjes!



Met het flesje ernaast. De dop vond ik er meteen uitspringen. De meeste nagellakjes hebben toch een kleinere dop, dit is weer eens iets anders!






Het kwastje is breder dan ik gewend ben. Toevallig heb ik 1 lakje van Rimmel London die ook zo'n brede kwast heeft. Dit vindt ik erg fijn werken.



Hier heb ik de eerste laag op mijn nagels aangebracht.



Van dichtbij. Wat ik fijn vindt is dat er een mooi glansje op mijn nagels komt.


De bedoeling is dus dat je de eerste dag één laagje aanbrengt, de tweede dag een tweede laag en de derde dag verwijder je de laagjes lak. Vervolgens begin je opnieuw & dit moet je 4 weken lang blijven doen. Daarna kun je dit als base coat voor onder een kleurtje gebruiken. Eigenlijk is dit dus een soort kuur. Ik heb zelf nu één laagje aangebracht en ben van plan om dit echt vier weken vol te houden, sterke lange nagels .. dat zou wel erg fijn zijn!


De DA Nailcare is nu verkrijgbaar bij alle DA drogisterijen en kost €3,39.




Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie!