zondag 12 mei 2013

My weekly update mei #2


Werken, werken, werken. Kortom, een drukke week!





Eindelijk heb ik even mijn nieuwe sandaaltjes kunnen proberen. Het was zulk lekker weer dat ik ze even een paar uurtjes aan heb gehad. Let niet op mijn teennagel. Ik heb al vanaf mijn tiende een hardnekkige schimmelinfectie aan beide grote teennagels en dit wil maar niet wegtrekken. Binnenkort maar even naar een podoloog of pedicure. Ik zorg ook altijd dat ik mijn nagels heb gelakt als ik 's zomers naar buiten ga en slippers aan heb. 



Heerlijke pitabroodjes met shoarma, knoflook en een gezonde salade. 



Deze week een nieuw recept uitgeprobeerd. Couscous met sesam kip en tomatenchutney. Heerlijk!



Hier was ik niet zo heel blij mee. Ik stapte op mijn fiets om naar mijn werk te gaan maar toen ik bij een kruispunt kwam en ik moest stoppen ging het mis. Mijn handrem was weg .. Gelukkig heb ik nog een terug trap rem maar dit was toch even schrikken. Waarschijnlijk heeft iemand mijn handrem eraf geschroeft bij m'n werk. Pff ...



Bella lekker in het zonnetje. 



Donderdag met mijn zus en moeder naar de Intratuin. Dit vindt ik altijd super gezellig. Vroeger gingen we bijna elke zondag of donderdag naar de Intratuin. Gewoon voor de gezelligheid. 



Weer op de fiets naar het werk .. remloos.



Hier ben ik zo super blij mee! Ik heb van mijn ouders een Boeddha beeld gehad. Ik wilde al een hele tijd een Boedda maar zoals je misschien weet moet je deze van iemand krijgen anders brengt hij geen geluk. Nu heb ik er dan eindelijk een! Hij staat naast de tv op het tv meubel. 



Het cadeau voor mijn moeder. Ze is helemaal gek van Rituals dus ik heb een cadeau pakket gekocht. Mijn vriend heeft een kaasje, een potje mosterd en een fles wijn gekocht. Eigenlijk doen we de laatste paar jaren niet echt meer aan moederdag. Toch koop ik altijd wel iets, mijn moeder is ontzettend belangrijk voor mij. Ze doet zoveel voor me, dus dan mag ze wel eens een keer in de watten gelegd worden. 



Nog even een wasje opgehangen. 


Vandaag dus moederdag. Ik ga vanavond lekker eten bij mijn schoonfamilie, nadat ik bij mijn eigen moeder ben geweest. 
& wat gaan jullie doen?

XO




Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie!