dinsdag 25 juni 2013

Catrice Prime and Fine Highlighting Powder



Een huidje stralend en glimmend als de zon. Slaap ik? Nee, het kan echt! Met de Prime and Fine Highlighter Powder krijg je een prachtig mooi glinsterend huidje. 



De highlighter ziet er al chique uit in het mooie zwarte, strakke, vierkante doosje. Hier wordt ik nu blij van. Als iets er al goed uitziet van de buitenkant dan moet de binnenkant al helemaal goed zijn!


De poeder zelf .. o my gosh. Mooooooi. Hij glinstert je al tegemoet, ik kan niet wachten om deze uit te proberen.



Een parelmoerachtige en glanzende finish. Dat beloofd Catrice te doen met dit product. Het is geen hele opvallende highlighter maar ik vindt de kracht van zo'n product juist dat je met heel weinig al een heel andere uitstraling kunt maken. Overigens kun je deze highlighter niet alleen op je jukbeenderen aanbrengen maar ook op je decolleté. 


De poeder is prachtig, heel subtiel en warm zoals Catrice eigenlijk al zegt. 




Op allebei de foto's draag ik de highlighter, helaas kun je het op foto's gewoon echt niet of nauwelijks zien. 

 Over dit product kan ik echt heel kort zijn: geweldig! Dit is nu echt een product dat precies dat wat het moet doen, heel subtiel is en bovendien ook voor een heel lief prijsje met je mee gaat naar huis. 

De Catrice Prime and Fine Highlighting Powder is te koop bij Kruidvat en kost €4,49.

Pluspunten:
- Mooie warme en subtiele highlighter
- Handig doosje
- Zeer leuk prijsje

Minpunten:
- Ben je op zoek naar een wat opvallender highlighter? Dan zou ik deze skippen.




1 opmerking:

Bedankt voor je reactie!