woensdag 26 juni 2013

Filmpje: Review Oral B 3D White tandpasta


Een hele tijd geleden heb je in een van mijn shoplogs kunnen lezen dat ik de Oral B 3D White tandpasta had gekocht. Ik wilde deze testen om te kijken wat het resultaat zou zijn na twee weken. Na twee weken zou  je namelijk al wittere tanden moeten krijgen. Heeft Oral B dit waargemaakt? In dit filmpje laat ik je dit zien en vertel ik er nog wat over. Hieronder vindt je nog twee foto's van voor en na. 




Oké het zijn niet de meest charmante foto's maar het gaat om de vergelijking haha.



Dit was voordat ik met de Oral B 3D White tandpasta begon. 



En dit was nadat ik mijn tanden twee weken met de tandpasta gepoetst heb. Ik zie absoluut geen verschil, de eerste foto is trouwens wat helderder en scherper vanwege de lichtinval. 


Zoals ik in het filmpje al zei; het is een lekkere tandpasta maar qua kleurverschil doet 'ie helemaal niets. Voor mijn tanden niet in ieder geval.

De Oral B 3D White tandpasta is te koop bij de drogist en kost €4,39.




Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie!