vrijdag 28 juni 2013

Dove Intense Repair Anti-klit Spray

Last van dof, broos, slap, in elkaar gezakt klitterig haar? Dan heeft Dove dé oplossing: de vernieuwde Intense Repair Anti-klit haarspray. Een anti-klit spray die ook nog eens voorkomt dat je haar breekt. 



De haar spray ziet er goed uit en zit in een lieve Dove-blauwe verpakking. 


Op de achterkant staat in drie stappen uitgelegd hoe je het product moet/kunt gebruiken. Zowel op droog als op nat haar. 


Ik heb even op de achterkant gelezen en nee het is geen hittebeschermer. Helaas, dat had ik toch nog wel een toevoeging gevonden voor het product.


Wat beloofd Dove?

- Trekt snel in
- Maakt je haar niet zwaar of vet
- Makkelijk uitkambaar haar
- Voorkomt en herstelt haarbreuk
- Maakt je haar zacht & soepel


Nou, tijd om te testen. Zoals er op de dop al staat, eerst goed schudden voordat je het product gaat gebruiken.


Zo ziet mijn haar eruit als ik het heb gewassen: een grote bos stro. Wat fijn! Tijd om de anti-klit spray van Dove erop los te laten.


Even sprayen ...


Doorborstelen (of kammen), en klaar is kees! Ik moest wel redelijk veel gebruiken om mijn haar enigszins kambaar te krijgen, dit vond ik wel jammer aangezien ik dit bij de Garnier Miraculous Oil (die ik de laatste tijd gebruik) helemaal niet heb. 


Al met al ging het borstelen wel makkelijker dan als ik helemaal geen anti-klit spray gebruik. Alhoewel ik vindt dat mijn haar alsnog wat te klitterig was. Toen mijn haar helemaal droog was voelde het wel erg zacht aan en rook het erg lekker! Conclusie: ik vind het te weinig doen voor wat het beloofd. Oké, mijn haar wordt er zacht van maar het uitborstelen blijft gewoon een issue. Jammer ...

Pluspunten:
- Ruikt lekker
- Maakt mijn haar zacht & soepel

Minpunten:
- De anti-klit spray zorgt er niet voor dat ik mijn haar zonder problemen kan uitborstelen
- Er zit geen hittebescherming in



De Dove Intense Repair Anti-klit Spray is te koop bij de drogist en kost €4,49.




Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie!