zondag 2 juni 2013

My weekly update juni #1


Yaaaaaaay eindelijk is het juni! Zomer here we come! Of toch niet? Bah wat was het weer bagger weer deze week, heb nu toch wel echt behoefte aan de zon. Ondanks het weer was het toch een leuke week. Kijk je mee?





Op zondagavond gingen we met een heel groepje naar Toomler. Dit is een klein café achtig iets waar dan cabaret optredens worden gegeven. Dit keer was de show 'Het laatste woord' er. De show hield in dat er zes verschillende cabaretiers op het podium kwamen staan (één voor één), dan zouden ze allemaal vijf woorden krijgen waar ze dan op moesten improviseren. O.a. Theo Maassen & Jeroen van Koningsbrugge deden mee. Het was ontzettend leuk! Het duurde tot kwart voor 11 en het was in Amsterdam dus we waren rond half 1 weer thuis.



 Vogue lezen! Dit vindt ik zo heerlijk, al die mooie foto's, kleding, make-up. Om te smullen!




Mijn vriend en ik besloten om maar eens een keer de frituurpan schoon te maken. Deze hebben we bij onze verhuizen overgenomen van de broer van Matthijs (mijn vriend). Al het frituurvet zat er nog in en hij was ontzettend smerig. Het duurde even maar hij is weer helemaal schoon & klaar voor gebruik!



Op mijn werk, haha!



Zó schattig. Bella is soms nog best wel bang, als ze teveel aandacht krijgt dan slaat ze altijd met haar pootje naar je. Maar ineens kwam ze op mijn schoot liggen en viel ze in slaap. How cute. 




Een show van Ronald Goedemondt op tv terugkijken. Een tijdje terug ontdekte we deze cabaretier en hij is echt hilarisch!




De konijntjes samen. 



Hier kan ik zo van balen. Had ik de avond ervoor net mijn nagels gelakt en dan ontdekt je ineens dat er een heel stuk af is. Crap.




Ik hou van mijn bloemen! Ze bloeien al jaren ontzettend mooi. 



Yoghurt en een boterham met nutella. Yum yum. 



Vanochtend werd ik heel erg blij wakker. Want de zon scheen eindelijk! Het is super mooi weer, ik hoop dat dat zo blijft. Volgens mij zijn we daar wel aan toe met z'n allen.

Dit was mijn week, wat hebben jullie gedaan?

XO




2 opmerkingen:

  1. Mooi overzicht! Wat een lieve konijntjes heb je en wat een mooie orchidee. Ik heb bijna dezelfde :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Bedankt voor je leuke reacties ;) x

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie!