zaterdag 8 juni 2013

Review Miss Sporty Morning Baby! BB cream


BB creams blijven leuk om te testen, en zeker degene die lekker goedkoop zijn! Daarom testte ik de Miss Sporty BB cream. Wil je weten wat ik ervan vindt? Lees dan snel verder.






 De Miss Sporty BB cream zit in een lief glimmend tubetje. De verpakking sprak me op het eerste gezicht al aan, ook zo met dat roze spiegeltjes idee op de voorkant. Cute! De Morning Baby! BB cream heeft een draaidop. Zelf gebruik ik nu een BB cream met een klikdop wat ik toch iets handiger vindt werker. Maar hey, altijd dingen uitproberen zeg ik altijd maar. Ik heb hier trouwens de 001 Nude Radiance, de BB cream is er ook in twee wat donkere kleuren. 



Op de achterkant staan zoals we gewend zijn de ingrediënten en wat het product beloofd te doen. 

Wat de Miss Sporty Morning Baby! BB cream belooft:


- het geeft de huid een gehydrateerd gevoel (dit betekend dus niet dat je huid ook daadwerkelijk gehydrateerd wordt)
- verbergt huidimperfecties
- geeft de huid een natuurlijke uitstraling
- maakt de huid gladder
- & beschermt de huid tegen beschadigingen (hier stel ik me dus invloeden van buitenaf bij voor)

Oké, opzich klinkt het vrij bekend allemaal. Bijna alle BB creams beloven dit. Maar maakt dit product het ook waar? Laten we gaan kijken.



De cream is licht, dun en vrij uitsmeerbaar. Verwacht geen dikke luchtige crème maar voor een BB cream hoeft dit ook niet.



Hier had ik iets teveel van op mijn hand aangebracht. Zoals je ziet is de BB cream erg 'lopend'. Hier was ik even bang dat de kleur te licht zou zijn voor mijn huid. 



Maar na het uitsmeren kwam ik hiervan terug ... hij is eigenlijk zoals alle andere BB creams. Op mijn hand dekt het mooi (let niet op het rode, ik ben namelijk verbrand haha) en het maakt mijn huid egaal.

Nu is het tijd om te testen of de huid op mijn gezicht er ook zo vrolijk van gaat worden. Wat me trouwens meteen opviel bij het aanbrengen was de geur van het product. Het doet me denken aan een parfum of luchtje die ik vroeger vaak droeg en helemaal gek van was/ben. Heeeeerlijk! Ik hou van beauty producten die niet alleen goed werken maar ook aangenaam ruiken. You may call me a stranger, toch vindt ik dit altijd wel fijn.



Dit is mijn gezicht zonder enkele vorm van foundation of concealer. Wel heb ik een beetje mascara en eyeliner aangebracht. 



En dit is het resultaat mét de Morning Baby! BB cream van Miss Sporty. Aangenaam verrast was ik met het resultaat. Zoals je ziet dekt 'ie vrij goed (behalve dat irritante rode plekje tussen mijn ogen), het effect voor een BB cream is meer als goed en het is gemakkelijk aan te brengen. Ik doe dit zelf graag met een foundation kwast maar dit kan ook makkelijk met je vingers, een bufferkwast of een sponsje. 



We have a winner! Ik denk dat dit, naast mijn Garnier BB cream die ik elke dag al gebruik, mijn nieuwe favoriet wordt. Het blijft de hele dag goed zitten en doet waar het voor bedoeld is. 

Voordelen
- Lekker goedkoop, altijd fijn!
- Smeert gemakkelijk uit
- Heeft ook nog eens een lekker luchtje
- Dekt goed
- Afpoederen is niet echt nodig

Nadelen
- Als je een hele lichte huid hebt is deze misschien te licht
- De dop is minder praktisch
- Er zit geen SPF bescherming in

Al met al vindt ik dit een hele fijne BB cream en deze ga ik zeker nog vaak gebruiken!

De Miss Sporty Morning Baby! BB cream kost €3,49 en is te koop bij de drogist.




Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie!