woensdag 31 juli 2013

Groen/gele ooglook

Vandaag weer eens een ooglook! Ik zag de Hema mono oogschaduwtjes liggen en dacht: 'Daar ga ik weer eens iets leuks mee doen'. Groen en geel met elkaar gemixt. Is het wat?




Een tijd terug schreef ik al over de Hema mono oogschaduws die in verschillende leuke knalkleuren te koop zijn. Nu draag ik van mezelf bijna geen oogschaduw (af en toe huidskleurige of bruine) en al helemaal geen kleurtjes. Waarom? Geen idee, daarom wilde ik het nu eens uitproberen!



IAls eerste heb ik de Hema eyeshadow base op mijn oogleden en onder mijn wenkbrauwen aangebracht. Dit zorgt ervoor dat je oogschaduw niet in de lijntjes gaan zitten en het langer mooi blijft. In mijn binnenste ooghoeken en onder mijn wenkbrauwen (op het wenkbrauw bot) heb ik highlighter aangebracht met een normaal oogschaduw kwastje. 


Op mijn gehele bewegend ooglid heb ik de groene oogschaduw opgebracht en in de arcadeboog en aan de buitenkant een klein beetje geel aangezet.


Als laatste heb ik een heel klein beetje geel genomen en dit geblend met de groene kleur. Niet teveel anders is het groene niet meer zichtbaar.


 Welke producten heb ik voor deze look gebruikt?
- Hema eyeshadow base
- Gele en groene oogschaduw van de Hema
- Een blending kwast en oogschaduwkwast van de Hema
- Highlighter van Catrice
- Eyeliner gel van Maybelline

 Allemaal betaalbare producten, behalve de eyeliner gel dan. 



Let wel op als je de Hema oogschaduws aan gaat brengen je deze wel eerst lichtjes aftikt op het doosje om de overige poeder eraf te slaan. De structuur is nogal los en brengt anders moeilijk aan.





 De look op het eerste gezicht. 


De look heeft mij een beetje verbaasd. Ik heb even zitten spelen met welke kleur ik in de binnenste ooghoeken zou aanbrengen maar ik ben van mening dat de donkerste kleur aan de binnenkant moet. Anders is je oogopslag meteen zo 'licht'. Toch vind ik het zelf een leuke en ook wel draagbare ooglook voor overdag. 

Wat vinden jullie? Yay or nay? 




3 opmerkingen:

Bedankt voor je reactie!