zaterdag 27 juli 2013

L'Occitane Cherry Blossom handcrème

L'Occitane, ik blijf het een heerlijk en bijzonder merk vinden. Vooral de handcrèmes zijn echt heel goed. Ik kocht laatst een klein tubetje Cherry Blossom. 




Zoals je ziet is het een klein tubetje. Omdat ik nog wat handcrèmes thuis had staan maar deze toch graag wilde kocht ik er een van 30 ml. Na heel wat snuffelen aan de verschillende soorten crèmes besloot ik voor deze te gaan. Hij ruikt bloemig, is zacht en heeft een lenteachtige geur. 


In alle handcrèmes van L'Occitane zit sheaboter dus ook in deze. Ik ben ontzettend fan van sheaboter (body butters, douchegel, lipbalsem alles!). 


De tube vind ik echt prachtig met die kleine bloemetjes en dat lichtroze accent. 


De ingrediënten. De handcrème bevat o.a. karitéboter (sheaboter) en een extract van Kers uit de Provence. (hoe kan het ook anders!)


 De crème is heel rijk en dik. 


De L'Occitane Cherry Blossom smeert heel makkelijk uit en je handen voelen meteen gevoed aan.


Ik ben na de aanschaf van dit cremetje helemaal fan! De geur blijft lekker lang hangen (niet zo erg dat het overheerst), smeert makkelijk uit en het belangrijkste vindt ik dat 'ie snel intrekt en je niet nog met vette handen rondloopt.

De L'Occitane handcrèmes zijn te koop via http://nl.loccitane.com of in een van de L'Occitane vestigingen.






Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie!