donderdag 25 juli 2013

Victoria's Secret Schiphol

Wie wil er niet uitzien als een echte 'angel'? Nou ikke wel! Een tijd terug waren mijn vriend en ik op Schiphol en ik kon het niet laten Victoria's Secret binnen te gaan.




Ten eerste, sorry voor de slechte kwaliteit van sommige foto's. Mijn vriend heeft wat foto's met zijn mobiel gemaakt. Check deze portemonnee's, zo ontzettend mooi. Helaas ook zo ontzettend duur ...


Als je binnenkomt wordt je gelijk overspoeld door de kasten met bodymists, bodylotions en luchtjes. Lovely!



 Hier wordt je zo hebberig van. 


Onze Doutzen mag natuurlijk niet ontbreken bij Victoia's Secret. 


 Al die mensen aan het rondsnuffelen haha. 


Nieuwe Heartbreaker parfum. 


Ik was niet echt van plan om iets te kopen maar je kent het, toch kom je altijd weer met een tasje of een dingetje naar buiten. Het tasje waar de spulletjes in worden gedaan vind ik al super leuk. Girly roze!


Little pink bag.


En dan de inhoud! (sorry voor de overbelicht, ben nog druk aan het oefenen met m'n nieuwe camera) Ik kocht een Body Splash een lipgloss en een hipster. 


Als eerste de Sensual Blush Body Splash. Een hele frisse en (zoals de naam al zegt) sensuele geur. Ik kan hem heel moeilijk beschrijven, hij is zo goddelijk! Deze splash bevat o.a. Aloë Vera voor een verzorgend effect en kalmerende kamille. 


Verder kocht ik de Color Shine lipgloss. Naar mijn idee is dit een lekkere basic lipgloss met net een beetje glans erin. Er staat verder geen nummer of kleur op de verpakking. 


& als laatste de hipster. Ik koos voor een wat basic type hipster, natuurlijk wel knalroze!



Het kleine Victoria Secret logotje vind ik heel leuk gedaan. Niet té opvallend maar wel dat het zichtbaar is waar het vandaan komt. 


Dit was voor mij de eerste keer dat ik bij Victoria Secret naar binnen ben geweest en er iets van heb gekocht. Ik kom niet zo vaak op Schiphol en als ik er ben vergeet ik het altijd (shame on me!). De volgende keer als ik op Schiphol ben ga ik hier zeker weten weer even een bezoekje brengen!

Prijzen:
Body Splash Sensual Blush: €12,00
Lipgloss: €3,95
Hipster: €9,99




Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie!