donderdag 5 september 2013

Andrélon Zomer Blond

De zomer is alweer een tijdje begonnen en wat past er beter bij je haar dan de Zomer Blond shampoo van Andrélon? 


Ik heb nog nooit een shampoo gevonden die zó goed is dat ik hem altijd gebruik. Ik wissel altijd af van shampoo. Sommige zeggen dat dit slecht is voor je haar en anderen zeggen weer dat je het beste kunt wisselen omdat je haar anders teveel 'gewend' raakt aan een bepaald product. Nouja, ik wissel omdat ik het leuk vind om nieuwe dingen te proberen en ik het saai vind om elke keer hetzelfde te gebruiken. Nu we de zon weer wat vaker zien vond ik de Andrélon Zomer Blong shampoo & conditioner wel geschikt voor mijn haar! Oké, ik ben niet echt mega blond maar who cares?


De shampoo belooft vanwege de kamille dat het verhelderende eigenschappen en een verzorgende werking zal hebben op het haar.


Er zit inderdaad kamille in maar wel een heel klein beetje. Ik blijf me er trouwens over verbazen dat in veel haarverzorgingsproducten alcohol zit. Als er iets slecht voor je haar is, is het wel alcohol.



De conditioner is eigenlijk hetzelfde. Ook deze bevat kamille die ervoor zorgt dat je haarkleur verheldert en je natuurlijke highlights naar boven brengt.




Andrélon blijft toch een merk waar ik altijd op terugval. Hoeveel shampoo's en conditioners ik ook gebruik van andere merken, Andrélon heeft toch iets vertrouwds. Zo ook met de Zomer Blond shampoo & conditioner. De geur vind ik heerlijk. Ik hou van kamille, dus dat komt heel goed uit! Het feit dat mijn haar zou moeten ophelderen o.i.d. merk ik niet echt veel van. Nu heb ik de shampoo daar ook niet speciaal voor gekocht maar mocht je het wel hiervoor doen houd er dan rekening mee dat het gewoon een shampoo is en geen wondermiddel. 

Andrélon Zomer Blond shampoo: €3,75
Andrélon Zomer Blond conditioner: €3,49


Andrélon Zomer Blond is bij iedere drogist te koop. 




5 opmerkingen:

  1. klinkt goed :) ik ben benieuwd. mss ga ik m ook eens proberen

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik heb dit een aantal jaren terug een keer geprobeerd alleen heeft het op mijn (bruine) haar niet echt veel effect helaas :(. Al wordt ik van de zon meestal toch wel een stuk blonder altijd in de zomer!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ziet er tof uit! Moet ik misschien ook eens gaan probere :D

    x Jana

    www.amoreforfashion.blogspot.be

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Andrelon! Ik heb het ook een tijdje gebruikt maar eigenlijk is het niet zo goed voor mijn kroeshaar. Jammer, want de producten ruiken altijd heerlijk.
    Xx

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie!