donderdag 19 september 2013

Huiskamerrestaurant Indigo

Ik houd van lekker eten, binnen maar zeker buitenshuis. Eigenlijk vind ik dat we niet vaak genoeg uit eten gaan haha. Nu heb ik een aantal favoriete restaurants en daar kan ik er sinds kort weer eentje aan toevoegen. Een hele bijzondere!


Indigo is een café restaurant en staat voor gezellig, gezond en eerlijk uit eten. Indigo vind je in Schipluiden, een dorp bij Delft en Den Haag in de buurt. Ik kwam (kom) hier regelmatig omdat mijn vriend uit Schipluiden komt. Indigo staat vooral bekend om het biologische eten en drinken. En dan bedoel ik écht biologisch. Achter het restaurant liggen een paar kassen die de eigenaar heeft opgekocht om alles zelf te kweken en telen zoals komkommers, tomaten en kruiden. Elke maand staan er andere groenten en fruit centraal waar ze de meest heerlijke gerechten mee maken! Indigo serveert koffie, lunch, borrel en diner. Verder gebruiken ze buiten hun eigen gekweekte producten ook lokalen producten uit de buurt. Iets buiten Schipluiden liggen een aantal boerderijen waar ze bijvoorbeeld hun melk, yoghurt, honing en kaas vandaan halen. Dit vind ik zo leuk aan Indigo, je weet dat alles puur natuur is.


Soms staan er wat groenten of fruit op een tafeltje die je dan kunt kopen. Hoe biologisch en vers wil je het hebben?


Dit is hét bewijs dat Indigo echt biologisch is! Biologische cola. Ik had het nog nooit gedronken maar het was, tot mijn verbazing eigenlijk, ontzettend lekker.


Ook treden er regelmatig bandjes en muzikanten op en vinden er regelmatig diverse activiteiten plaats. Dus als je van muziek houd zit je hier ook helemaal goed! 

Mocht je na de lunch of diner nog trek hebben? Geen probleem, Indigo heeft altijd iets lekkers aan taarten, muffins, cake die je in een zakje meekrijgt. Het leuke en unieke van dit restaurant vind ik dat alles puur natuur is, dat ze zelf merendeel telen en kweken en ook aandacht besteden aan de boerderijen in de buurt door op een goede manier met ze samen te werken. Toppie!

Je vind Indigo in Schipluiden aan de Singel 6.


Liefs!




2 opmerkingen:

Bedankt voor je reactie!