vrijdag 13 december 2013

Essie's Toggle to the top


Dat Essie weer een paar nieuwe lakjes heeft speciaal voor de winter weten jullie denk ik al. Ik ben alweer helemaal fan maar heb er (braaf als ik ben) toch maar twee meegenomen. Vandaag laat ik jullie de mooie kleur 'Toggle to the top' zien.


Toggle to the top is een winters rode kleur met een mooie glittering erin verwerkt. In het flesje zie je het heel goed en zo word 'ie ook echt op je nagels!

 
 De nagellak is gemakkelijk aan te brengen en is met twee laagjes helemaal af. 


Ik ben fan van rood maar al helemaal in het najaar en tegen de kerst aan. Want zeg nou zelf, met dit kleurtje kun je toch niet meer stuk tijdens de feestdagen?

Essie Toggle to the top is te koop bij Etos & DA en kost €9,99.




2 opmerkingen:

Bedankt voor je reactie!