zondag 15 december 2013

My Weekly Update december #3

Deze week was een hele leuke week & en wat minder leuke week. Ik heb ontzettend veel dingen gedaan waar ik met hele fijne gedachten op terug kijk. Tijd voor weer een nieuwe Update!



 Het wordt misschien wat annoying al die poezen foto's maar deze kon ik jullie niet onthouden. 


 Hoe cute zijn deze Rudolph chocolaatjes dan?


Dinsdagavond 10 december was het weer tijd voor Lichtjesavond in mijn mooie stadje Delft. Al een aantal jaar ga ik hierheen en kijk er ieder jaar weer naar uit. De hele stad is dan prachtig versierd, overal staan vuurkorven en staan er kraampjes met glühwein, chocolademelk en stroopwafels. Ah, wat houd ik hier toch van ... 



 Saampjes!


Net wanneer ik denk dat mijn konijnen niet vreemder kunnen worden gebeurd er toch weer iets .. tsja. Dit dus. Mijn ene konijn gaat gewoon overdwars over zijn vriendinnetje heen liggen. 



 Left over geitenkaas pizza voor lunch. 


 Blueberry muffin thee met een Blueberry muffin, perfecte combinatie. 


Vrijdagavond zou ik mee doen aan een badmintontoernooi samen met mijn vriend en schoonfamilie. Helaas was ik de dag ervoor aangereden (waar ik een zwaar gekneusde arm aan over hebben gehouden + een redelijk pijnlijke wond op mijn been) waardoor ik niet mee kon doen. Ik heb natuurlijk wel aangemoedigd!


Zaterdagochtend vertrokken mijn ouders, zus en ik vroeg naar Leiden om te gaan shoppen. Zoals ik eerder al vertelde is dit een soort traditie geworden en dit doen we elk jaar weer. Het was weer geweldig, overal mooie lichtjes, gezelligheid en .. Subwaaaays! Ook dit is echt traditie, elk jaar eten we bij de Subway. 



Bij de Yamin spotte ik Pop Tarts. Als echte 'Friends' fan weet ik dat er in de serie een keer gesproken werd over Pop Tarts maar ik had even geen idee meer wat het was. Er stonden meerdere soorten in het schap, het zag er wel lekker uit maar kan iemand mij nu precies vertellen wat het is? Dan is dat raadsel ook weer opgelost haha.



De schaatsbaan in Leiden, zo gezellig! Hier krijg ik nu echt een kerst gevoel van. 


 Goed geslaagd met shoppen! Hier krijgen jullie natuurlijk nog een shoplog van te zien.


 Ik heb met nep sneeuw figuurtjes op mijn raam gespoten. Check mijn coole arrenslee. 


 Hier ga ik binnenkort iets heel leuks mee maken.


Van mijn schoonmoeder kreeg ik deze hele leuke kerstboom kaarsen.

Ik heb dus een hele leuke week gehad; lichtjesavond, Leiden, lekker shoppen. Helaas dus ook een minder leuke week i.v.m. dat ik aangereden ben. Toch kijk ik met een goed gevoel terug op deze week en ga ik lekker genieten van al mijn nieuwe spulletjes. (zodra ik die aan jullie heb laten zien 'fcourse! )


Iedereen een hele fijne zondag & wat zijn jullie deze week van plan?

XO




Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie!