zaterdag 15 februari 2014

De Bloggerslife tag

Ik kwam deze tag al een paar keer bij andere bloggers tegen en het leek me erg leuk om deze ook eens zelf te doen!




Hoe lang blog je al?

Ik blog nu bijna een jaar! In april viert Lipsticklicious haar eerste verjaardag. 


Wat vind je het leukste aan bloggen?

Dat ik mijn creativiteit en mijn ervaringen met make-up en beauty kan delen met anderen.


Wat vind je het minst leuk aan bloggen?

Wat is dit voor vraag? Ik kan niks bedenken, alles is gewoon té leuk!


Hoeveel reacties krijg je gemiddeld per artikel?

Nog niet zo heel veel, ongeveer 5 gemiddeld.


Wat voor camera gebruik je?

Ik gebruik een Canon 650D spiegelreflex camera.


Welk product vindt je het leukst om te fotograferen? 

Geen idee, ik vind vooral make-up producten leuk om te fotograferen.





Welk product vind je het minst leuk om te fotograferen? 
Ik heb het minst met outfit foto's. Die maak ik niet zo heel vaak.


Heb je je lay-out zelf gemaakt en ben je er blij mee? 

Ja, ik zit nu nog op blogspot maar ik wil heel graag overstappen naar een eigen domein zodat ik de lay-out kan veranderen en mooier kan maken.


Heb je visitekaartjes? Zo ja, heb je ze zelf gemaakt? 

Ik heb nog geen visitekaartjes, zodra ik terug ben in Nederland ga ik deze laten maken.


Hoeveel bloggers heb je in het echt ontmoet?

Nog geen een helaas, hopelijk komt dit nog!


Naar hoeveel events ben je geweest? 

Ook nog geen een, haha dat verwacht ik ook niet. Ik ben pas een jaar bezig. :)


Hoeveel artikelen staan er al online? 

329, en dat gaan er nog veel meer worden!


Hoeveel filmpjes heb je al gemaakt?

59



Feel free om deze tag over te nemen!
XO




2 opmerkingen:

Bedankt voor je reactie!