zondag 16 februari 2014

My Weekly Update februari #3

Een week waarin het even heel spannend was vanwege de grote bosbranden die woedden rondom Melbourne, brandweermannen die zwaargewond raakte en woningen die afbranden .. Gelukkig bleef het bij ons uit de buurt maar hadden wij er in zeker zin wel last van. Op de foto hierboven lijkt het bewolkt maar die grijze lucht is rook van de bosbranden. Anyways laten we kijken naar de rest van mijn foto's!



We wilden zondag eigenlijk naar het strand gaan maar kwamen erachter dat we niet genoeg geld op onze 'OV chipkaart' hadden. Dus hebben we de hele dag niks gedaan en 's avonds taco's gegeten, het was ondanks dat we niet naar het strand zijn geweest een erg leuke dag. Niks doen kan ook wel eens even lekker zijn haha.


Onze lieve hond Tuby! Zijn baasjes zijn een maand weg naar India dus passen wij op hem. Nu lieten zij hem nooit uit, wat we erg zielig vonden dus zijn wij het maar gaan doen. Ik vind het echt heerlijk! 



Vroeger at ik dit heel vaak: muesli repen met chocolade stukjes. Ik kwam ze laatst weer tegen in de supermarkt en heb er meteen een paar meegenomen. Gezond tussendoortje! (behalve de chocolade dan) 



Tijd om een paar producten te reviewen en foto's te maken!


Ik zag in een van de vlogs van Mascha (Beautygloss.nl) dat ze frittata maakte. Oeeeh ik kreeg hier ineens zo'n trek van dat ik meteen boodschappen ben gaan doen en het 's avonds heb gemaakt. Eerst was ik bang dat het te weinig zou zijn maar het bleek meer dan genoeg. Dit ga ik zeker nog een keer maken, wat was dit lekker!



 Wandelen met Tuby. 


Tijd om de was te doen! De wasmachine was helaas bezet dus moest ik even wachten, het fijne van de was doen in Australiƫ is dat ik het hier buiten op kan hangen. Dan is het binnen 10 minuten droog, chill!


Wat hebben jullie afgelopen weekend gedaan?
XO




1 opmerking:

Bedankt voor je reactie!