vrijdag 4 april 2014

MAC Viva Glam 1, Viva Glam Rihanna, Candy Yum-Yum lipsticks

Mijn eerste lipsticks van MAC zijn een feit. Ik snap niet dat ik deze niet eerder heb gekocht. Wat een juweeltjes. Genoeg gekletst, laten we meteen gaan kijken!


Dit zijn ze in de originele verpakking. Ze komen in een mooi zwart doosje. Die van Rihanna springt er meteen uit door de handtekening op de voorkant. Ik vind de doosjes erg praktisch en handig, zo blijven de lipsticks beschermd tegen eventuele krassen. 


En dit zijn ze uit de verpakking. Ik kan hier wel uren naar blijven kijken .. wat zijn ze mooi. 


 Op de bovenkant van ieder doosje staat de naam van de lipstick. 






 Op de zijkant staan alle ingrediënten. 


De naam van de lipsticks staan ook op de onderkant van de lipsticks zelf. Als je de doosjes hebt weggegooid kun je zo alsnog handig zien welke lipstick je pakt.


 Candy Yum-Yum, Viva Glam 1 en Viva Glam Rihanna.


Iedere huls ziet er anders uit dat vind ik de lipsticks ook erg leuk en bijzonder maken. Vooral die van Rihanna ziet er prachtig uit met de handtekening erop.


Tijd om te swatchen. Van boven naar beneden: Viva Glam 1, Candy Yum-Yum en Viva Glam Rihanna. Ik vind het pigment van de lipsticks al geweldig en dan heb ik het nog niet eens over de structuur. Ze zijn romig, en glijden gemakkelijk over mijn huid. Dat belooft veel goeds voor mijn lippen!


Als eerste begin ik met het pronkstuk: de Viva Glam Rihanna. Hier heb ik al eerder een artikel over geschreven. Dit is een mooie lichtrode kleur met een lichte glinstering. 





Tijd om alle lipsticks te testen en te kijken hoe ze nu daadwerkelijk staan op mijn lippen. Zo zien mijn lippen eruit zonder lipstick of enige vorm van lip verzorging. 


Mét de Viva Glam Rihanna. WAUW! Ik vind dit echt een mooie kleur, ik houd van donkerrood maar ik vind dit ook prachtig.


 Full face. Op de een of andere manier lijkt 'ie hier donkerder. Geen idee hoe dat komt maar hij is toch echt lichtrood.


Dan de Viva Glam 1. Deze kocht ik in de veronderstelling dat het die van Rihanna was maar wegens een communicatie foutje tussen de verkoopster en mij ging ik met deze weg. Geen probleem want nadat ik 'm op mijn lippen had gezien was ik verkocht en ontzettend blij met deze aankoop. Dit is een matte, donkerrode kleur.





Mijn lippen met de Viva Glam 1.


Ah .. zwijmel zwijmel. Wat is dit een heerlijke kleur, en hij matcht precies met de kleur van mijn huid en mijn gezicht. Perfect!


En dan nu een kleur die er wel echt uitspringt. Candy Yum-Yum. Een tijdje terug was het onmogelijk om aan deze lipstick te komen. Het was een Limited Edition kleur en altijd uitverkocht. Gelukkig veranderde MAC van gedachte en zit deze snoepig mooie lipstick nu in vast in de collectie van MAC. 


Kauwgomballen, suikerspinnen .. geen idee ik zie ineens allerlei roze snoepgoed voor me.




Full face. Yum Yum is 'ie zeker! Vooral omdat het een matte knalroze kleur is vind ik 'm echt te gek. 




Ik ben echt helemaal om en ik denk zomaar dat dit niet de enige MAC kleurtjes voor op mijn lippen gaan zijn. Het gaat natuurlijk niet alleen om de kleur, MAC heeft me op alle gebieden overtuigd en verbaasd. Zoals ik al zei zijn ze romig, glijden feilloos over mijn lippen, dekken in één keer, eventuele velletjes worden niet geaccentueerd  zoals dat bij sommige lipsticks wel gebeurd, en als klap op de vuurpijl blijven ze heel lang zitten. Ze overleven een maaltijd en blijven (bij mij in ieder geval) een uur of vijf perfect zitten. I think I'm in love.

De MAC lipsticks kosten €18,50 en zijn te koop bij de counters en in de webshop. 




2 opmerkingen:

  1. I love mac!!
    Vind de tweede lipstickkleur het mooist!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Pretty, Candy Yum Yum staat je goed, zoals alle anderen! Leuk artikel!

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie!