zondag 13 april 2014

My Weekly Update april #2

Wauwie wat een drukke week was het! De moeder en oma van mijn vriend zijn voor drie weken in Australië en dinsdag kwamen ze aan hier in Melbourne. Ik heb twee dagen met ze opgetrokken en ze wat dingen hier laten zien. Super leuk! Kijk je mee naar mijn week?


Toen de moeder en oma van mijn vriend aankwamen op het station (vanaf het vliegveld) hebben we eerst even wat gegeten en bijgekletst. Er was nogal wat te vertellen! We aten bij Grill'd, een heerlijk burger restaurant. 


De volgende dag gingen we met z'n drieën op stap. Ze wilden graag naar de Public Library of Victoria. Erg mooi!


 Donderdagavond zijn we lekker uit eten geweest bij een soort Spaans restaurant. Ik nam de kip Piri Piri met aardappel balletjes.


Oké dit toetje, dit toetje was echt hemels. Daar kan ik er nu nog wel twee van op. Op de foto ziet het er misschien niet zo lekker uit maar het was chocolade mousse met stukjes chocolade en hazelnoot erdoorheen. GOD-DE-LIJK!



Vrijdag zijn we naar St. Kilda geweest, dit is een plaatsje wat naast het strand ligt. Hier zitten vooral heel veel gebaks winkeltjes en we konden het natuurlijk niet laten wat te proeven. De oma van mijn vriend nam een 'Fruit Boat' , dat zag er heel leuk en lekker uit.



 Ik ging voor de 'Plain' (gewone) cheesecake, ook hier zou ik weer zo een stuk van op kunnen hihi. 


 Selfie time. 


 Nog een cheesecakje maar dan met frambozen jam erop. Oei oei, ik ben echt 20 kilo aangekomen deze week.


 Nog een foto van de Public Library. Ik vond het vooral indrukwekkend dat het zo stil was, iedereen zat super geconcentreerd te werken. 


 Woensdag kwam dan eindelijk het pakketje aan dat een vriendin van mij voor mijn verjaardag had gestuurd. Hij was zoek geraakt en ze hebben een nieuwe gestuurd. Het was even wachten maar dan heb je ook wat.


 Ze stuurde me deze DVD 'Made in Chelsea' dit schijnt een soort van 'The Hills' te zijn. Lijkt me heel leuk!


Ik ben weer even gewisseld van ontbijtje, het is sowieso erg goed voor je darmen om zoveel mogelijk te wisselen van ontbijt. Tegenwoordig eet ik 's ochtends Griekse yoghurt met een mix van muesli, nootjes en cornflakes. Heel erg lekker en ook nog eens gezond.


 Zaterdag gingen we weer op stad en stopten bij weer een super leuk tentje waar we allemaal een gebakje bij de koffie namen.


                  
Ik nam de cheesecake met frambozen, wat een prachtig gebakje. Er zat ook nog een stukje bladgoud op. 's Middags gingen we naar het Moving Image Museum waar ik even een foto móest maken van deze giraffe. 


 




 


 

Het was een super leuke dag maar ik ben nu wel echt gebroken van die paar dagen de hele dag rondlopen. Gisteravond zijn we nog lekker uit eten geweest bij een Italiaans restaurant.

Dat was mijn week, hoe was die van jullie?
XO




1 opmerking:

  1. Hi Girl,

    I've nominated you for Very Inspiring Blogger Award, read my post for more details:
    http://makeupthyself.wordpress.com/2014/04/13/very-inspiring-blogger-award/

    Big kisses
    Tamara

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie!