woensdag 23 april 2014

Peter Alexander sleepwear

Oh my, ik heb een winkel ontdekt waar ik helemaal fan van ben. Peter Alexander verkoopt de leukste slaapkleding ever! Ze hebben zulke schattige en mooie dingen en als je de winkel binnenkomt staan er heerlijke geurkaarsen aan waardoor de hele winkel naar vanille ruikt.


Peter Alexander is Australië's 'King of Sleepwear'. Deze designer, die overigens uit Melbourne komt, heeft een enorm succesvol bedrijf opgezet en zijn merk is overal in Australië én Nieuw-Zeeland bekend. Peter had vroeger op school leerproblemen en kon niet naar de Universiteit. Toen bedacht hij, aan zijn moeders eettafel, zijn eigen concept waar hij nu mega veel geld mee verdiend. Niet slecht toch? Zelfs Kylie Minogue, Nicole Richie en Lady Gaga slapen nu in Peter zijn kleding. 


Toen ik hier in Melbourne rondliep zag ik allemaal mensen met een tasje van Peter Alexander lopen. Ik kon uit het tasje niet echt opmaken wat het nu precies voor winkel was. En dat is echt de charme van het merk. Het maakte me heel nieuwsgierig en toen ik een winkel binnenging was ik verliefd! Dit is echt iets voor mij, slaapkleding met allemaal lieve en leuke prints erop. In bijna elke collectie komt zijn liefste huisdier, hondje Penny wel voorbij. Ook op de tasjes staat zijn hondje afgebeeld. Heel cute!


De Pasen komt er bijna aan en hier in Australië gaan ze he-le-maal los. In elke supermarkt word je doodgegooid met paaseieren en bij Peter Alexander kun je de leukste en liefste paas pyjama's kopen. Printjes met konijntjes, een bunny muts en zelfs pantoffels met bunny's. Kijk dat leuke baby bunny pakje op de foto! 


Inmiddels heb ik zelf ook een pyjama gekocht, ik kon het niet weerstaan. Binnenkort komt daar nog een artikel over online! Ik heb geen idee of je de kleding ook naar Nederland kunt laten verschepen, zou wel erg leuk zijn!

Wil je een kijkje nemen naar deze té leuke kleding? Klik dan hier




Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie!