donderdag 24 april 2014

Real Techniques Expert Face Brush

Real Techniques, wat was ik hier benieuwd naar. Maar de kwasten van dit merk zijn niet echt makkelijk te vinden en in Nederland eigenlijk alleen maar online te bestellen. Tot ik hier in de drogist ineens een rek vond met allemaal Real Techniques kwasten .. de hemel!


Jemig, ik maakte nog net geen vreugdedansje toen ik de kwasten zo op een rijtje zag hangen. Ik was zo verrast en moest even lang nadenken welke ik mee zou nemen. De kwasten zijn niet heel erg goedkoop maar ik wilde er toch zeker een mee naar huis nemen. 


Uiteindelijk verliet ik de winkel met de Expert Face Brush. Toevallig had ik laatst wat rondgekeken op internet en gelezen over de verschillende kwasten. Toen wist ik al dat ik deze kwast wilde hebben.


Waarom? Ik breng mijn foundation nu aan met een platte foundation kwast van The Body Shop maar ik merk dat ik het toch niet heel prettig vind werken. Het gaat prima maar ik wil toch graag iets anders proberen. Bij veel bloggers zie ik deze voorbij komen en het schijnt dat deze foundation perfect op je gezicht aanbrengt. Dat moést ik proberen!



Op de achterkant van het doosje waar de kwast inzit staat wat meer informatie met o.a. waar je de kwast voor kunt gebruiken. Zoals je ziet kun je er perfect crème of vloeibare foundation mee op je gezicht verdelen, zie het als een soort bufferkwast.


Wat een plaatje he? Ik ben er echt heel erg trots op, beetje gek eigenlijk haha. Hij heeft precies een goede maat en ik vind dat oranje stuk in het midden prachtig.






De kwast ligt mega lekker in de hand, dat is het eerste wat me opviel. 


De haren zijn van synthetisch materiaal gemaakt. Dit heeft een groot voordeel omdat je de kwast dan met zoveel poeder als vloeibare producten kunt gebruiken. 


Het aanbrengen van mijn foundation gaat een stuk makkelijk nu, het brengt beter aan en ik merk dat hij een egaler en mooier effect geeft dan met mijn platte foundation kwast. Yes, ik ben ook helemaal fan van de Real Techniques kwasten. Ik ben al goed aan het nadenken wat mijn volgende kwast gaat worden.

De Real Techniques kwasten zijn online te koop (Ebay, iHerb.com) en de Expert Face Brush kost zo'n $9,00. 




Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie!