maandag 23 juni 2014

BLISTEX MEDPLUS

Oké oké, ik pluk wel eens aan mijn lip waardoor er wat wondjes ontstaan maar verder heb ik nooit problemen met mijn lippen. Althans, bijna nooit. Toch kreeg ik laatst ineens een joekel van een bult op mijn lip die ontzettend veel zeer deed. Wat te doen? Blistex to the rescue!



Blistex is een merk speciaal gericht op de lippen. Blistex MedPlus is ontwikkeld om pijnlijke, ruwe of gesprongen lippen een handje te helpen en weer te laten herstellen. Blistex MedPlus is te koop in een stick of een potje. 


Persoonlijk vind ik het potje fijner, ik weet niet of daar echt een speciale reden voor is maar ik vind het fijner om met mijn vinger wat product op de pijnlijke plek aan te brengen dan met een vrij harde lipbalm eroverheen te gaan. 

Wat zo fijn is aan dit spul (ik heb er veel over gehoord, mijn zus gebruikt het veel, maar nog nooit zelf gebruikt) is dat het meteen verkoeling geeft. In de bult die ik op mijn lip had voelde ik mijn hartslag gewoon kloppen zo pijnlijk was het. Met zoiets heb je al snel het gevoel dat het plekje heel warm is dus deze verkoelende gel is dan heel erg lekker. Het zorgt ervoor dat de pijn weg trekt. De stoffen die in MedPlus zitten helpen de vochtbalans van je lippen te herstellen.


De bult die ik op mijn onderlip had bleek een soort blaar/koortslip iets te zijn. Vrij pijnlijk maar Blistex MedPlus zorgde ervoor dat ik direct verkoeling kreeg en dat het sneller begon te helen. Magic is real! Normaal duurt het bij mij dik een week voordat zoiets van mijn lip is verdwenen maar met dit product werd de blaar na twee dagen al een stuk minder. Fijn, ik ben weer kissproof!

Blistex MedPlus kost €3,29  en is te koop bij de drogist. 




1 opmerking:

Bedankt voor je reactie!