zaterdag 21 juni 2014

BOEKEN WISHLIST

Bij vlagen heb ik een serieuze boeken verslaving. Dan kan ik uren ronddwalen op bol.com of me vermaken in een boekenwinkel. Ben ik de enige? Ik heb sinds ik in Australië ben al wat boeken op bol.com besteld, die inmiddels al bij mijn ouders in Nederland zijn bezorgd (ja ik kon het niet laten) maar ik heb er nog steeds een paar die ik echt wil hebben. Mijn boeken wishlist!


Bespaar met Jamie
Prijs: €19,95
Ik heb vanaf hier een boek van Jamie besteld, het 15 minuten kook boek. Daar had ik al zoveel over gehoord en ik wil als we thuis zijn toch wat gezonder gaan koken maar niet te lang in de keuken staan. Hét perfecte kookboek daarvoor. Dit boek 'Bespaar met Jamie' lijkt me ook een heel mooi en handig boek met wat besparende tips waardoor je niet altijd de hoofdprijs moet betalen voor een gezonde maaltijd.


Lauren Conrad Style 
Prijs: €17,95
Het boek 'Beauty' van Lauren Conrad heb ik nog steeds niet 'uit'. Soms pak ik het boek erbij omdat 'ie gewoon prachtig is. Het boek 'Style' staat absoluut nog op mijn wishlist omdat ik toch wat meer weer leren van fashion en hoe dingen te combineren. Bovendien vind ik de stijl van Lauren echt heel mooi.


Bobbi Brown Pretty Powerful
Prijs: €23,99
Bobbi Brown vind ik een hele inspirerende vrouw.  Dit boek is geen normaal beauty boek maar helpt je zoeken naar jou beauty type en hoe je jou beste kanten op de juiste manier naar voor kunt laten komen d.m.v. Het boek zit vol met tips hoe je je huid, ogen, wenkbrauwen e.d. nóg mooier kunt maken.  


Rens Kroes Power Food
Prijs: €19,99 (beschikbaar vanaf 6-06-2014)
Dit boek kwam ik heel toevallig tegen op bol.com toen ik weer wat aan het rondsnuffelen was. Door de voorkant en de foto's die ik in het inkijkexemplaar zag werd ik meteen enthousiast. Dit boek zou mij ook heel goed kunnen helpen wat gezonder te gaan eten.


De Blog Bijbel 
Prijs: €10,00
In dit boek worden alle tips en tricks gedeeld voor als je zelf een blog wilt beginnen of begonnen bent. Ik weet al best een hoop maar nog lang niet alles! De tekeningen zien er erg leuk uit en daarom trekt dit boek me meteen.


Bobbi Brown Makeup Manual
Prijs: €30,99
The Holy Grail op beauty boeken gebied. Dit boek móet ik hebben. Met haar meer dan 25 jaar ervaring in de make-up business is dit boek perfect voor de beginner maar ook voor de wat gevorderde beauty/make-up addict. In dit boek wordt je begeleid van huidverzorging tot foundation tot welke kleur oogschaduw het best bij je huidskleur en kleur van je ogen past. Ik zou graag nog wat meer leren over make-up looks en dan lijkt dit boek me heel geschikt! 

Welke boeken zou jij nog heel graag willen hebben?




Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie!