woensdag 18 juni 2014

LUSH LEMONY FLUTTER

Overal hebben we verzorgingsproducten voor; je gezicht, je lichaam, je lippen maar je nagelriemen worden vaak vergeten. Hoe komt dat toch? Want je nagelriemen zijn een belangrijke basis voor gezonde en sterke nagels. Ook ik keek eigenlijk nauwelijks naar mijn nagelriemen om .. tot ik Lemony Flutter van Lush ontdekte. 


Sorry voor het lelijke potje, ik heb 'm namelijk al een aantal jaar dus hij is niet meer zo mooi als hij hoort te zijn. De verpakking is zoals we gewend zijn van Lush, strak, zwart en niet teveel poespas.


Citroen is ontzettend gezond voor je, dat weten we inmiddels wel. De citroen die in Lemony Flutter verwerkt is zit er echter in omdat je van de geur meteen blij wordt (ja, dat is echt zo!) en het helpt ook om je nagels wat op te lichten. Zijn je nagels wat verkleurd door het vele lakken? Smeer een paar dagen Lemony Flutter op en rond je nagels en de natuurlijke kleur van je nagels zal snel weer tevoorschijn komen.


Wat Lush zegt over Lemony Flutter:
'Dit is zo'n product waarvan je misschien denkt: waarom een speciaal product voor je nagelriemen? Nou, geloof ons, dit is een  van onze best verkopende producten, want onze liefhebbers zijn eigenwijs en smeren het op elk stukje huid dat droog is! Maar het is in eerste instantie ontwikkeld voor je nagelriemen, de cacaoboter en allerlei andere oliën en boters zorgen ervoor dat je nagels en nagelriemen zacht en soepel worden. Dat bevordert de nagelgroei, dus als je nagels snel splijten en breken is dit het wondermiddel! Het ruikt heerlijk naar citroen, dat is goed voor je humeur maar helpt ook om je nagels wat op te lichten, dus als je nagels wat verkleurd zijn moet je dit zeker een paar dagen achter elkaar gebruiken, ze knappen er enorm van op. Wij gebruiken het ook op onze hielen, ellebogen, tenen en andere droge plekjes. Briljant!'



Op de zijkant van het potje staat hoe en waarvoor je hem kunt gebruiken.




De structuur is lekker dik en romig. Nu is die van mij wat verschoven omdat ik mijn potje mee had genomen in het vliegtuig en toen we hier net aankwamen het zo'n 45 graden was. Hij was helemaal gesmolten en heb 'm toen in de koelkast gezet. 


Lemony Flutter is gemakkelijk aan te brengen, zowel op je nagelriemen of andere droge plekjes op je lichaam. 


Zodra het in aanraking komt met je warme huid smelt Lemony Flutter en voelt het wat vettig aan. Dit blijft nog even zo maar trekt daarna langzamerhand goed in de huid. Kijk dus uit als je nieuwe kleding wilt aantrekken anders krijg je misschien vlekken.



Ik ben echt zo'n fan van dit product! Mijn eerste potje heb ik alweer een paar jaar geleden gekocht en is nog steeds bijna helemaal vol. Nu gebruik ik 'm echt alleen voor mijn nagelriemen maar mijn ellebogen en knieeën worden weer wat droog dus ik denk dat ik daar toch ook eens ga beginnen met smeren. Afhankelijk voor waar je Lemony Flutter voor gaat gebruiken kun je er best lang mee doen. Wil je dit alleen voor je nagelriemen gaan gebruiken dan kun je hier zeker een paar jaar mee vooruit. Voor het slapen breng ik wat Lemony Flutter aan op mijn nagels en nagelriemen en 's ochtends als ik wakker word voelen ze heerlijk zacht en verzorgd aan. Ik kan niet meer zonder!

Lemony Flutter is te koop bij Lush en kost €10,65 voor 45 gram. 




Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie!