donderdag 19 juni 2014

PHILOSOPHY VANILLA BIRTHDAY CAKE

Sinds ik vorig jaar de Cinnamon Buns shower gel van Philosophy kocht ben ik helemaal verslingerd aan deze douchegels. Ik kon de verleiding niet weerstaan en kocht de Vanilla Birthday Cake shower gel. Ik wilde gewoon nog zo'n geweldige douche gel hebben!


Hoe kun je nu niet verliefd raken op deze fles? Oké, klinkt een beetje gek maar ik vind de uitstraling van de Philosophy shower gels altijd zo gaaf.


Op de voorkant staat het recept van de Vanilla Birthday Cake beschreven, ik vind dat het geheel een leuke 'touch' geven.


Deze shower gel is ook nog eens multifunctioneel aangezien je 'm voor zowel in bad, onder de douche als voor je haar kunt gebruiken. Ik gebruik hem het liefst alleen voor onder de douche op mijn lichaam. Ik vind het gewoon zonde om mijn haar ermee te wassen haha.


De ingrediëntenlijst is redelijk lang maar het komt erop neer dat er vooral reinigers en parfum inzitten. De shower gel verzorgt je huid dus niet heel erg. Toch heb je hier na het douchen helemaal geen last van. Mijn huid voelt zacht en schoon aan. 

De structuur van de shower gel is wederom heerlijk. Het is glad en glijd gemakkelijk over de huid. Verwacht niet dat deze gel enorm gaat schuimen, dat doet 'ie namelijk niet maar dat is voor mij ook geen vereiste. 


De geur is werkelijk hemels. Ik was al verliefd op de Cinnamon Buns variant maar deze .. aah. Als je een shower gel kon eten of er een lepeltje van door je thee kon roeren dan zou ik het doen. Hij ruikt heerlijk zoet!



Doseren gaat gemakkelijk door middel van een klik dop. 




Jongens, jongens ik word steeds meer fan van Philosophy en hun heerlijke producten. Zo is douchen elke keer een feestje! Ik kan niet wachten tot ik thuis ben en deze naast mijn Cinnamon Buns shower gel kan zetten. Dat wordt een mooi plaatje in de badkamer, don't you think?

De Vanilla Birthday Cake showergel kost €17,70 en is o.a. te koop bij ICI Paris XL.



1 opmerking:

Bedankt voor je reactie!