maandag 28 juli 2014

CATRICE HERFST/WINTER 2014

Catrice is een van mijn meest favoriete budget merken. De producten zijn fijn en het kost me niet al teveel. Ik ben altijd extra blij als Catrice alles weer eens flink omgooit en met allemaal kersverse nieuwe beauty's komt. Binnenkort komt de herfst/winter collectie van 2014 in de schappen te liggen. Ik laat jullie zien wat er allemaal aan gaat komen!


Catrice Liquid Metal Eyeshadow
De Liquid Metal Eyeshadows vind ik geweldig! Ik heb ze bijna allemaal, ze brengen mooi aan, het pigment is fantastisch en de kleuren zijn heel uiteenlopend. Er komen in ieder geval twee nieuwe kleuren bij. 
Prijs: €3,99



Catrice Absolute Eye Colour Mono Eyeshadow
De mono's van Catrice zijn super. Ik verbaas me elke keer weer over dat het pigment van de oogschaduws zo goed gepigmenteerd is. Er zullen 24 nieuwe kleuren uitkomen.
Prijs: €2,89



Catrice Kohl Kajal
Verkrijgbaar in acht mooie kleuren.
Prijs: €1,99


Catrice Longlasting Eye Pencil Waterproof
Een waterproof oogpotloodje. Het potlood werkt d.m.v. een draaimechanisme en over het slijpen hoef je je geen zorgen te maken, aan het uiteinde zit namelijk een puntenslijper. Te koop in maar liefst acht kleuren.
Prijs: €2,39


Catrice Made To Stay Highlighter Pen
Ik heb deze pen maar dan in een kleinere variant. Gebruik deze om je ogen opener te laten lijken door een dun lijntje op de waterlijn van je ogen aan te brengen. 
Prijs: 2,49


Catrice Ultimate Lash Multimizer Volume Mascara
Een mascara die gigantisch veel volume beloofd. Dat is natuurlijk nooit mis, en zeker voor de prijs hoef je 'm niet te laten liggen. 
Prijs: €4,89


Catrice Lash Extension Volume Mascara
Een mascara met een XXS borsteltje XXL volume beloofd. Dus met een zo klein mogelijke kwast zoveel mogelijk volume in je wimpers krijgen. 
Prijs: €3,99


Catrice Velvet Matt Eyeshadow
Matte oogschaduw, verkrijgbaar in zes lieve kleuren.
Prijs: €3,99


Catrice Beautifying Lip Smoother
Bij de H&M zie je ze tegenwoordig en ook Catrice gaat deze lip smoothers uitbrengen. Ze geven je lippen een mooie subtiele kleur en geeft ze een glanzende finish.
Prijs: €3,59





Catrice Ultimate Shine Lip Colour
Een romige, zachte lipstick verkrijgbaar in acht kleuren.
Prijs: €3,99


Ik ben heel erg benieuwd naar alle producten. Catrice blijft een merk die mij altijd blij maakt met nieuwe producten en me hierin nooit teleurstelt. We zullen zien!

De Catrice herfst/winter collectie is vanaf augustus te koop bij de Trekpleister en Kruidvat.




3 opmerkingen:

Bedankt voor je reactie!