dinsdag 29 juli 2014

ZOMER OP LIPSTICKLICIOUS

Hallo lieve lezers. Hopelijk genieten jullie net zo van de zomer als ik dat doe. Tot nu toe hebben we meerdere dagen prachtig weer gehad en er zullen er vast nog wel een paar aankomen.



De meeste bloggers lassen een zogenaamd 'zomerrooster' in. Geen twee artikelen maar één artikel per dag. Nu kan ik daar dus niet echt aan meedoen aangezien er op Lipsticklicious altijd één artikel per dag komt. 

Toch wil ik, omdat het zomer is, een beetje ruimte creëren voor mijzelf door te zeggen dat het af en toe eens voor kan komen dat er geen nieuw artikel online komt. Gewoon vanwege het feit dat er in de zomer minder nieuwe producten uitkomen en er daarom iets minder te schrijven valt. Natuurlijk doe ik mijn best en ik hoop dat het niet teveel voor komt maar ik wil wel dat jullie ervan op de hoogte zijn. Het is niet mijn bedoeling dat jullie op mijn site komen en er ineens niks online staat. Dan is er in ieder geval duidelijk wat de reden is. Ik kijk gewoon per dag hoeveel ik kan doen en aan de hand daarvan bepaal ik hoeveel er online zal komen. Ik hoop dat jullie hier begrip voor kunnen opbrengen.

Dank je wel voor het lezen!

Hoe gaat het met jullie?




1 opmerking:

Bedankt voor je reactie!