woensdag 30 juli 2014

TOO MUCH INFORMATION TAG

Tag time! Vandaag ga je een hele hoop te weten komen over .. mij. Enjoy!


1. Wat draag je?
Een nieuwe cropped top van de H&M en mijn makkelijke huisbroek van ONLY.

2. Ben je wel eens verliefd geweest?

Ja!

3. Heb je wel eens een vervelende break-up gehad?

Helaas wel.

4. Hoe lang ben je?

1.78

5. Hoeveel weeg je?

75 kilo. Ik moet afvallen!

6. Heb je tattoo's?

Nee alsjeblieft niet zeg.

7. Heb je piercings?

Ook niet. Wat ben ik braaf, ha.

8. OTP?

Zeg ik niet!

9. Wat is je favoriete fictieve koppel?

Ron en Hermelien uit de Harry Potter boeken. 

10. Wat is je favoriete serie?

Friends.

11. Wat is je favoriete band?

Coldplay, man wat wil ik nog graag een keer naar een concert van hun.

12. Wat mis je?

Australiƫ.

13. Wat is je favoriete liedje?

Sky full of stars van Coldplay.

14. Hoe oud ben je?

22.

15. Wat is je sterrenbeeld?

Vissen.

16. Kwaliteit of eigenschap die je zoekt in een partner

Iemand die lief en zorgzaam is en die me aan het lachen kan maken.

17. Wat is je favoriete quote?

''If you can imagine it, you can achieve it. If you can dream it, you can become it.''

18. Wat is je favoriete acteur?
Russel Crowe <3

19. Wat is je favoriete kleur?

Paars.



20. Harde muziek of zachte muziek?
Ligt eraan wat voor muziek het is.

21. Waar ga je naartoe als je verdrietig bent?

Naar mijn vriend of mijn ouders.

22. Hoe lang douche je?

Tien minuten, hooguit een kwartier.

23. Hoe lang doe je erover om je klaar te maken in de ochtend?

Een half uurtje.

24. Ben je ooit in een fysiek gevecht geraakt?

Nee.

25. Wat is een turn-on?

Als een jongen wat stoerder doet als zijn vrienden bij hem zijn, om indruk op je te maken.

26. Wat vind je een afknapper?

Iemand die geen humor heeft.

27. Wat is de reden waarom je een YouTube kanaal bent gestart?

Ik had een hele tijd geen werk en wilde graag iets doen wat me leuk leek. Toen begon ik met mijn blog en langzaam maar zeker ben ik toen ook begonnen met YouTube filmpjes op te nemen. 

28. Heb je angsten?

Ja natuurlijk. Ik ben echt heel bang dat ik ernstig ziek word of dat ik dierbaren kwijt raak.

29. Wat heeft je voor het laatst aan het huilen gemaakt?

Het feit dat ik weer in Nederland ben en ik weer van alles moet regelen; een baan, school etc.

30. Wat was de laatste keer dat je zei dat je van iemand houdt?

Vanochtend.

31. Wat is de betekenis achter de naam van je YouTube kanaal?

De naam van mijn blog. 

32. Wat is het laatste boek dat je hebt gelezen?

Het Rosie Project.

33. Wat is de laatste serie die je hebt gezien?

Breaking Bad.

34. Wie is de laatste persoon waarmee je hebt gepraat?
Mijn vriendje.

35. Wat is de relatie tussen jou en de laatste persoon die je een bericht hebt gestuurd?

Tessa. Een hele goede vriendin van me. We waren aan het bespreken waar we gaan lunchen woensdag.



36. Wat is je favoriete eten?
Nacho's met kaas uit de oven.

37. Waar wil je nog graag naartoe?

Amerika, China, Frankrijk, Noorwegen .. eigenlijk nog heel veel!

38. De laatste plaats waar je was?

Amsterdam.

39. Heb je een crush?

Jazeker!

40. Wat was de laatste keer dat je iemand hebt gekust?

Net nog.

41. Wat was de laatste keer dat je je beledigd voelde?

Geen idee ...

42. Wat is je favoriete smaak in snoepjes?

Framboos.

43. Welke instrumenten speel je?
Geen een.

44. Wat is je favoriete sieraad?
Mijn statement kettingen.

45. Wat is de laatste sport die je hebt gedaan?
Fitness. 

46. Wat is het laatste liedje die je hebt gezongen?
Stay with me.

47. Wat is je favoriete openingszin?
Heb ik niet, vind ik zo afgezaagd.

48. Heb je die openingszin wel eens gebruikt?
Nee dus, hihi.

49. Wat is de laatste keer dat je hebt gechillt?
Net eventjes op de bank.

50. Aan wie geef je de tag door?
Aan iedereen die deze tag ook wil doen!




1 opmerking:

Bedankt voor je reactie!