zondag 27 juli 2014

MY WEEKLY UPDATE JULI #4

Hi iedereen! Wat een fijne week heb ik weer achter de rug. Ik vind het echt heerlijk om bij mijn ouders te zijn, te relaxen, uit te rusten en leuke dingen te doen. Daar ga ik nu zeker van genieten aangezien ik alweer hard op zoek ben naar een baan en ik in september waarschijnlijk met mijn opleiding ga beginnen. Maar voor nu: nog even niet!


Bella was toen wij net terug uit Australiƫ kwamen nog wat schuw. Ze was zo aan mijn moeder gewend dat ze niks van mijn vriend en mij moest weten. Gelukkig gaat het alweer een stuk beter en slaapt ze altijd gezellig bij ons op de slaapkamer .. zolang we haar maar niet storen. Sssssst.


HE'S BACK! De Winner Taco! Zijn er nog meer mensen helemaal happy omdat dit ijsje weer te koop is? Dit ijsje herinnert me aan al mijn vakanties met mijn ouders vroeger. We aten ze altijd en waren er helemaal gek op. Helaas werden ze toen uit de handel gehaald maar blijkbaar zijn er meer mensen die hem miste want hij is weer terug. In een andere verpakking weliswaar maar yummy wat is 'ie nog steeds goddelijk!


Deze week begon ik weer met het terugkijken van Danni Lowinski. Nog meer mensen die deze serie volgen? In het begin dacht ik dat het wel weer zo'n stomme Nederlandse serie zou zijn maar ik vind het erg leuk.


Nieuwe nagellak gekocht. Zeker voor de zomer vind ik dit soort kleurtjes echt geweldig. Love it <3


Ik ben vorige week gratis naar de kapper geweest. De dochter van een kennis van ons heeft haar kappersdiploma gehaald maar moet nu heel veel oefenen. Ik vond het geen probleem om proefkonijn te zijn en deze week gingen we weer maar dan voor mijn vriend. Zijn haar groeit echt belachelijk snel dus dat was weer hard nodig.


Woensdag zijn we naar het strand geweest. Het was bloedheet maar we konden gelukkig zwemmen om af te koelen. Eenmaal thuis besloot Bella dat we niet meer terug mochten want ze nam beslag van mijn strandtas. Thanks Bel. 



Al in Australiƫ zaten we al te denken dat als we eenmaal terug zouden zijn in Nederland we weer eens een keer aardbeien kwarktaart wilde eten. Deze week maakte ik hem en gebruikte mijn nieuwe BLOND vorkjes. Cute zijn ze he?



Zo zit Bella vaak 's ochtends als we beneden komen. Ik vond dit zo'n mooi plaatje ...


Weer een Grazia gekocht. Ik wil er eigenlijk heel graag een abonnement op maar we hebben ons net aangemeld voor het AD dus dat wordt nog even wachten. Dan maar los kopen haha.



Deze week kreeg ik een smsje dat mijn Kittehscupcakes Project Cool t-shirt voor me klaar lag bij het Coolcat filiaal in Delft. YEAH! Ik vind 'm zo leuk. Had hem eerst heel graag in het grijs gewild maar hij was al uitverkocht. Toen deze besteld en ik ben er helemaal fan van. Een heel ander model en dat maakt hem ook zo bijzonder.



Gisteravond hebben we weer bij de Wollebrand gezeten en lekker wat gedronken. Daar hoorde natuurlijk appeltaart met slagroom bij!

Deze week wordt weer een leuke week. Morgenochtend om zes uur (ja je leest het goed, oh my) gaan mijn vriend en ik zijn vader wegbrengen naar Schiphol (hij reist veel voor zijn werk) en dan mogen wij zijn auto meenemen en voor twee weken houden. Yes! Woensdag spreek ik af met een vriendinnetje die ik al heel lang niet heb gezien en ik hoop stiekem dat het nog een dagje strandweer word maar dat moeten we afwachten. En wat gaan jullie allemaal doen deze week?

Fijne zondag!
Liefs.





Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie!