zaterdag 26 juli 2014

DE 15 DINGEN DIE NIEMAND VRAAGT TAG

Een tag met 15 vragen die niemand je normaal zou vragen. Klinkt leuk! Benieuwd naar mijn antwoorden? Lees dan snel verder.



Slaap je met de deuren van je kledingkast open of dicht?
Wisselt, soms vergeet ik ze dicht te doen haha.

Neem je mini-flesjes shampoo enzo mee uit hotels?
Nee eigenlijk nooit.

Heb je ooit een straatnaam bord gepikt?
Eh nee, waarom zou ik? 

Gebruikt je to-do lijstjes?
Soms wel soms niet. Ik moet ervoor 'in the mood' zijn zeg maar.

Heb je sproeten?
Nee.

Heb je ooit in de bosjes geplast?
Ja, toen ik klein was. Wij gingen vaak op vakantie naar Gelderland en daar maakte we altijd hele lange fietstochten. Soms waren we midden in een bos en moest ik heel nodig. Dan maar even in de bosje haha. 

Hoe groot is je bed?
Bijna twee meter breed en twee meter lang, heeeerlijk al die ruimte.

Ben je lui?
Soms .. is dat erg?



Is er iets waar je je nu aan irriteert?
Dat mijn pakketje van Apple er nog steeds niet is. Duurt lang.

Kauw je op pennen of potloden?

Nee, gadver.

Heb je bij de padvinders gezeten toen je klein was?
Nee.

Kijk je nog wel eens naar tekenfilms?
Vaak zat! Vooral als ik ziek ben en op de bank lig zet ik altijd een Disney film op. Zorgt er meteen voor dat ik me weer wat beter voel. 

Tel je de treden als je de trap op loopt?
Tegenwoordig niet, toen ik klein was deed ik dat nog wel eens.

Dans je weleens als er geen muziek te horen is?
Nee, eigenlijk niet.

Weet je hoe je het oliepeil van je auto moet checken?

Ik heb geen flauw idee, heb zelf geen auto en ben niet zo technisch.



Ik hoop dat jullie deze tag leuk vonden en natuurlijk mag je de vragen zelf ook overnemen!





Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie!