maandag 11 augustus 2014

BODIEBOOST BIKINI BOOST

Na zes maanden in Australië te hebben gezeten, veel lekker eten en geen enkele vorm van beweging moet ik er hier thuis toch weer echt aan geloven: afvallen. Gelukkig val ik redelijk snel af, het probleem is alleen dat ik een manier moet vinden die voor mij werkt. Niet snoepen en alleen maar wortels eten is echt een no no. Gelukkig heeft Charlotte Willems een vierde BodieBoost boek uitgebracht die je helpt om weer strak je bikini in te kunnen: BodieBoost Bikini Boost.


BodieBoost is echt een geweldig concept. Ik heb nu alle vier haar boeken en ben er gek op. De afgelopen maanden heb ik niet zo opgelet wat ik at maar nu ben ik alweer aan het sporten. Het enige wat nog moet veranderen is wat ik zoal eet. BodieBoost Bikini Boost geeft je complete eet schema's en oefeningen waar je direct mee aan de slag kunt. 

BodieBoost is een snel groeiend, nieuw afslankmerk met een succesvol wetenschappelijk onderbouwde afslankmethode. Dagelijks ziet www.bodieboost.nl 10.000 bezoekers!



'Bikini Boost is een realistisch boek dat op een gezonde en sportieve manier een goede kickstart geeft. In vier weken verlies je gemiddeld tot 4 kilo gewicht en neemt je tailleomvang met 2 tot 4 centimeter af.'



 Let's BikiniBoost!


Toen ik het boek voor het eerst opensloeg werd ik zo enthousiast om weer te gaan beginnen met gezond eten en veel bewegen. En laat ik je één ding zeggen: dat heb ik echt alleen bij de boeken van BodieBoost. Dit concept word op een super motiverende manier gebracht, goed uitgelegd en het is niet moeilijk vol te houden. Je mag tussendoor gewoon snoepen (voor mij echt een must!) maar wel een paar keer per week goed bewegen, wat logisch is. Dit boek heeft een speciale kalender met daarin welke oefeningen je welke dag moet doen.





De oefeningen staan voor je uitgeschreven. Veel kende ik er nog niet en ik ben van plan ze zeker te doen!



Een 'spiekbriefje' met wat er allemaal belangrijk is om te eten en te drinken als je aan het sporten bent. Groene thee probeer ik vaak te drinken maar vind ik niet altijd lekker, daarom vervang ik dit soms door citroenthee. 



Dan de weekmenu's zoals je die van de andere BodieBoost boeken ook gewend bent. Dit is precies de reden waarom ik zo'n fan ben van de boeken. Andere afslankmethode's vertellen je wat het beste is om te eten en wat te laten staan maar zo'n schema maakt het veel 'echter' en ik kan me tenminste ergens aan vasthouden. Er staat heel precies beschreven wat je als tussendoortje mag eten en rechts onderin staat zelfs een boodschappenlijstje. Overal is aan gedacht!



Door het boek heen staan verhalen van BodieBoosters die over hun ervaringen met dit boek vertellen. Dit vind ik heel motiverend. 



Heel belangrijk en lekker in de zomer zijn ijsjes! Ook hier heeft Charlotte rekening mee gehouden en er staat beschreven wat voor ijsjes en hoeveel je ervan mag hebben.



 Ik val van de ene verbazing in de andere bij dit boek. Ook aan barbecue recepten is gedacht, yummie ...


Nog meer heerlijke recepten, je krijgt er trek van. Het zijn hele makkelijke, lekkere en gezonde recepten waar je niet teveel ingewikkelde dingen voor nodig hebt. 






Doe mij zo'n lijf!


En daar zijn de oude, vertrouwde lijsten weer. Er zijn meerdere lijsten waaronder; koolhydraten, eiwitten, fruit, zuivel etc. waarin je (als je bijvoorbeeld zelf een gerecht wilt maken maar je weet niet hoeveel je van iets mag) heel simpel kunt zien hoe of wat.


 En het belangrijkste: de Jokerlijst.


Het valt me op hoe uitgebreid en compleet dit vierde BodieBoost Bikini Boost boek is. Ik kan echt niet wachten om met dit boek aan de slag te gaan. Gezond eten, veel bewegen, kom maar op met dat strakke lichaam!

BodieBoost Bikini Boost kost €16,95 en is hier te koop. 



Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie!