woensdag 13 augustus 2014

ESSENCE ALL ABOUT CANDIES PALETTE

Een snoepiger oogschaduw palette bestaat er niet denk ik. Deze kwam ik tegen in de schappen in een drogisterij in Australië en werd meteen aangesproken door de lieve pastel kleurtjes. Maar zou het op mijn ogen ook zo leuk staan? Ik laat het je zien in deze review van het Essence All About Candies palette.


De uitstraling van het palette vind ik erg mooi. Simpel maar speels door de verschillende lettertypes, bovendien kun je meteen zien welke kleurtjes erin zitten. Ook wel belangrijk dacht ik zo.


Op de achterkant staat nog een beetje extra informatie over wat voor kleurtjes dit palette bevat. Ook kun je hier een ingrediënten lijst vinden.



Wat een prachtige kleurtjes zeg! Ik draag zelf eigenlijk vaak aardetinten dus dit is een beetje out of my comfort zone maar dat is ook wel eens een keer goed. Ik vond het wel leuk om een keer te experimenteren. 



Doordat het zo donker was op de dag dat ik foto's aan het maken was komt het pigment niet helemaal goed naar voren. Jammer, want die is echt meer dan prima!



Mét flits.


En dit is de look die ik ermee heb gemaakt. Ik heb geprobeerd de kleuren zoveel mogelijk bij elkaar te laten komen en ze goed bij elkaar te laten passen.


De tweede en derde kleur van de bovenste rij uit het palette zitten op mijn bewegend ooglid. De donkerpaarse kleur heb ik iets in mijn buitenste ooghoek aangebracht en voorzichtig door de roze kleur geblend. Dit ging prima! 


Ook wilde ik eens een keer een kleur op mijn waterlijn aanbrengen en ik koos voor de zee blauwe kleur. Deze bracht ik met een schuin afgesneden oogschaduw kwast aan.






Ik vind de kleuren erg mooi en het pigment mag er ook zeker zijn. Het enige nadeel van de oogschaduwtjes is dat ze heel erg poederig worden als je ze gebruikt. Ze veroorzaken best veel fall out wat een beetje jammer is. Ik breng daarom altijd eerst mijn oogschaduw aan en daarna mijn foundation. Dit werkt voor mij beter. Over het algemeen ben ik dus heel tevreden met dit snoezige palette en ga er zeker nog meer mee experimenteren!

Het Essence All About Candies palette kost €3,59 ,is te koop bij de Kruidvat.




Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie!