zaterdag 23 augustus 2014

EINDELIJK WEER THUIS!

Hi iedereen! Na twee dagen stilte op de site komt er nu weer een beetje leven in. Sorry hiervoor maar sinds maandag ben ik super druk geweest om al onze spullen weer te verhuizen naar ons eigen huisje en alles weer leuk in te richten. Het is niet zo'n groot huis maar het was nog een flinke klus.


Gewoon om jullie even te laten zien hoe mijn huis eruit ziet (volgens mij heb ik dat nog nooit eerder gedaan, of wel?) heb ik wat foto's gemaakt. Het was een regenachtige dag gisteren en ik had mijn kaarsen gezellig aan dus een ideale foto setting!

De witte tafel die je hierboven ziet stond normaal gesproken bomvol met allemaal onzin dingen. Dat wilde ik absoluut niet meer. Voor we naar Australiƫ vertrokken was ons huis een grote bende. We hadden veel te veel spullen en het lag letterlijk overal. Om dat een beetje te voorkomen heb ik drie mandjes onder de tafel gezet om dingen in op te bergen. Het gaat om de kleine dingetjes.


Mijn dienblad waar ik vier mooie kaarsen op heb gezet.


Mijn Rituals kaars, hij kost even wat maar ik ben er heel blij mee. Hij ruikt ook heerlijk.


Bella heeft haar plekje ook weer helemaal gevonden gelukkig. Ik vond het heel erg vervelend dat ik haar weer moest weghalen bij mijn ouders. Toen ze hier weer kwam herkende ze het ergens wel dus dat ging helemaal goed.


Deze drie boeken wilde ik een leuk plekje  geven en staan nu op de verwarming in de woonkamer.




Mijn kruidenplankje boven de kookplaat weer helemaal opnieuw ingericht. Ziet er beter uit nu.


De keuken ook helemaal opgeruimd en netjes gemaakt. (check mijn leuke Blond Amsterdam lepeltjes en vorkjes)



Tijdens het uitzoeken van mijn spullen vond ik in een kerstpakket van twee jaar terug nog dit pakket van Rituals. Een afwasmiddel, handzeep en handlotion met een bijpassend plankje. Hoe gaaf! Ik vind het heel leuk staan naast de kraan in de keuken.





Bovenop de keukenkastjes heb ik al mijn kook en bak boeken neergezet. Eerst had ik ze allemaal met de voorkant naar voren gezet maar dat oogde toch iets te rommelig. Dan maar zo en dat staat ook leuk.


De woonkamer. (die linker stoel staat nu op de plek van die andere en die andere moet nog weg, we hebben geen ruimte voor twee stoelen en hebben het ook niet nodig)





Mijn nachtkastje heb ik nu gebruikt om al mijn parfum flesjes op te zetten. Ik vind het heel mooi staan (weet nog steeds niet helemaal hoe ik ze nu moet neerzetten) en voor 's ochtends is het heel handig. Anders had ik ze allemaal in een la staan en nu pak ik er gewoon meteen een.


In de badkamer heb ik een make-up mandje op de wasmachine gezet. Dit mandje had ik al bij mijn ouders en heb ik gewoon zo meegenomen. Heel handig, anders had ik alles in mijn nachtkastje en dat werd gewoon veel te vol. 






De eettafel is zowaar leeg. Dit was altijd onze 'rommel tafel' waar we tassen, sleutels, papieren etc. op neergooide. Hopelijk houden we het zo!





En dat was de tour door mijn kleine maar fijne huisje. Ik ben hier nu gelukkiger dan eerst omdat alles nu netjes opgeruimd is en ik heel veel spullen weg heb gegooid die onnodig waren. Ik doe heel erg mijn best om het zo te houden haha. 


Ik hoop dat jullie het leuk vonden en bedankt voor het lezen!
Liefs.




1 opmerking:

Bedankt voor je reactie!