zondag 17 augustus 2014

MY WEEKLY UPDATE AUGUSTUS #3

Hi guys! Ik ben sinds maandag helemaal in de zevende hemel (sommige weten misschien wel waarom, hi). Het was een hele spannende en leuke week, een week waarin ik weer een baan vond, veel aan mijn blog heb gewerkt en lekker heb gekookt. 


 I'm in love .. <3


 Tijd voor aardbei kwarktaart. We konden het niet laten, slecht he?


 Selfie in de auto. We gingen nog even tanken voor we naar m'n oma gingen.


Want dinsdag gingen we weer eens bij mijn oma eten. Dit doen we eens in de zoveel tijd en het is altijd reuze gezellig! Na het eten spelen we altijd tot laat in de avond Rummikub.


 Ik ontdekte mijn in AustraliĆ« gekochte nagellak. Vind het zo'n mooi kleurtje!


I'm addicted to ...


 Candy, soda & popcorn! Ik vind dit shirt echt geweldig, haha. 


 Hoi Peanut!


Geen idee waarom maar ik had ineens zin om foto's te maken van mijn parfumetjes. Dit is niet alles maar wat ik op het moment bij mijn ouders heb staan. Zal ik eens een keer een parfum stash video opnemen?


 Lieve Katelijne.


 Die twee kunnen echt niet zonder elkaar, heel klef allemaal.


Na een paar dagen best wel ongezond te hebben gegeten wilde we weer eens een keer iets gezonds. Aangezien ik echt heel weinig inspiratie had pakte ik voor het eerst het boek van Jamie in 15 minuten erbij. 


 Daar vonden we al snel een recept!


En het resultaat mag er best zijn toch? Het was echt heerlijk & heel gezond. We hebben er geen 15 minuten over gedaan (lijkt me echt onmogelijk maar oke) maar het was zeker heel simpel en voor herhaling vatbaar.

Het was een super, super, super spannende en leuke week. Ik heb eindelijk weer een baan waar ik het heel druk mee ga krijgen en ik kan niet wachten tot september waarin er nog meer leuke dingen gaan komen. Morgen gaan we naar mijn oma en maandag komen mijn ouders weer terug van vakantie. Dan gaan wij onze spullen pakken en weer naar ons eigen huis. Dat vind ik wel een beetje gek maar ook wel fijn. Voor de rest heb ik deze week niet veel plannen, lekker veel werken aan mijn blog denk ik!


Hele fijne zondag iedereen!
Liefs.




1 opmerking:

Bedankt voor je reactie!