dinsdag 19 augustus 2014

RUDOLPH'S BAKERY BOEK

Als klein meisje stond ik al graag samen met mijn moeder lekkere dingen te bakken in de keuken. Ik likte de mixer af als ze een cake bakte, maakte samen zandkoekjes en taarten. De liefde voor het bakken heb ik echt van mijn moeder en daar ben ik heel erg blij mee! Altijd wil ik nieuwe dingen uitproberen en toen ik het programma Rudolph's Bakery op 24Kitchen zag belandde ik in de hemel. Wat zag dat er allemaal heerlijk uit. Toen ik ontdekte dat er een boek van het programma werd uitgebracht moest ik die hebben. 


Van een makkelijke taart tot hartige gerechten alles komt in dit boek aan bod. In het programma kwamen al een aantal recepten voorbij die ik graag een keer uit wilde proberen dus ik was benieuwd!


'24Kitchen's Rudolph's Bakery is het eerste Nederlandse tv programma waarin bakken - zowel zoet als hartig - centraal staat.'



Het boek ziet er schitterend uit met een mooie donkerblauwe rug.








De inhoud is logisch ingedeeld. Er staan niet alleen recepten in maar ook handige tips & tricks en zelfs nog wat meer informatie over Rudolph. 


Leuk! Dit maakt het boek heel persoonlijk.






Wauw, die foto's! Makes me hungry .. 


Bijna bij elk recept staat er een tip onder geschreven. Dit kan datgene wat je maakt net even een andere draai geven.



Wat ik in Rudolph's Bakery altijd leuk vind zijn de kinder tekeningen die op de koelkast hangen. En ook in dit boek word daar aandacht aan besteed.


Oh my ..










Geen overbodige luxe, haha. Je weet nooit wanneer je het nodig hebt.




Ik heb tot nu toe twee recepten uit het boek uitgeprobeerd. Hierboven de Makkelijke Jamkoekjes. Mijn vriend wilde heel graag dat ik deze maakte. En ze waren mega lekker!


En hierboven zie je de Hazelnoot Theerol. Eventjes wat werk maar dan heb je ook wat. 


Ik ben echt mega blij met dit boek. De recepten zijn heel duidelijk en makkelijk op te volgen. Wat ik soms nog wel eens doe is het filmpje van het recept op de site van 24Kitchen opzoeken. Dit kan wel handig zijn als je niet weet hoe je iets precies moet mixen o.i.d. Ik ben zeker van plan nog veel meer te gaan maken uit dit boek.

Rudolph's Bakery kost €34,95 en is te koop in de boekwinkel en via Bol.




Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie!