vrijdag 15 augustus 2014

VERNIEUWDE ANDRÉLON ZOMER BLOND LIJN

We hebben al flink wat zon gehad en waarschijnlijk heeft je haar wel meer te verduren gehad deze zomer. Misschien krijgen we nog wel meer zon en dus moet je haar wel goed beschermt worden, zeker blond haar. En daar heeft Andrélon de oplossing voor. De Zomer Blond lijn kenden we al maar daar zijn nu twee nieuwe producten aan toegevoegd.



Blond haar heeft in de zomer extra verzorging nodig om  het op zijn mooist te laten stralen. Deze zomer introduceert Andrélon de vernieuwde én uitgebreide Zomer Blond lijn. Door de beschadigingen die je haar oploopt door het fohnen, stylen, zeewater, zonlicht en chloor heb je producten nodig die je haar tot in de kern herstellen en verzorgen. Deze lijn is geschikt voor gekleurd blond en donkerblond haar. Ik heb zelf de shampoo en conditioner al een tijdje in gebruik en ben heel tevreden, zeker nu ik een paar weken terug mijn haar weer in mijn eigen kleur (donkerblond) heb geverfd. 

De vernieuwde lijn bestaat uit vijf producten:

- Andrélon Zomer Blond Shampoo: €3,39
- Andrélon Zomer Blond Conditioner: €3,59
- Andrélon Zomer Blond Glans Creme: €3,59
- Andrélon Zomer Blond 1-minuut Masker: €3,99
- Andrélon Zomer Blond Droogshampoo: €4,99


 
Alle producten, dus ook deze shampoo, bevat kamille. Kamille staat bekend om haar verhelderende eigenschappen en zorgt dat blond haar op een natuurlijke manier word opgelicht. Deze kamille ruik je in elk product heel goed terug en ik vind het persoonlijk een heerlijke geur. De shampoo reinigt je haar intensief en kun je iedere dag gebruiken.


Een conditioner kan natuurlijk niet ontbreken. Dit maakt je haar super zacht en makkelijk doorkambaar.


Dan een van de nieuwe producten is de Andrélon Zomerblond glans creme. Eigenlijk heeft elke Andrélon lijn dit behalve Zomer Blond .. tot nu dan! De creme geeft je haar een mooie zomerse glans, versterkt beschadigd haar en beschermt tegen de sterke straling van de zon. Dit miste ik inderdaad nog. Ik was altijd op zoek naar een spray of iets dergelijks om mijn haar te beschermen tegen UV-straling. Eindelijk is er dan deze handige creme. Yes yes!


En dan nog een nieuw product is het 1-minuut masker. Anders dan de meeste maskers kun je deze iedere dag gebruiken voor extra hydratatie. Deze maskers vind ik altijd erg fijn omdat het in 1-minuut al is ingetrokken.


De Zomer Blond droogshampoo was er al even. Ik kan niet zonder droogshampoo, echt. Als ik even geen zin of tijd heb om mijn haar te wassen spray ik wat droogshampoo door mijn haar en klaar is kees. Het vet wordt bij de haarwortels opgenomen en zorgt voor een echt beach effect in je haar.


Woohooo, Andrélon you did good! Ik was al fan van de Zomer Blond producten en nu zijn er ook nog eens twee aan toegevoegd. Vooral met de glans creme ben ik erg blij. Want zeg nu zelf, je haar kan nooit genoeg verzorging hebben toch?

De vernieuwde Andrélon Zomer Blond lijn is nu te koop bij de drogist. 




Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie!