zondag 7 september 2014

MY WEEKLY UPDATE SEPTEMBER #1

Het is alweer september en het was een druk weekje. Nou ja, druk, druk .. andere mensen hebben het waarschijnlijk veel drukker dan ik. Ik moest deze week drie keer werken in Amsterdam en dat is, na zeven maanden op mijn kont te hebben gezeten, even wennen. Gelukkig ging het goed maar was mede hierom heel moe en heb verder niet zoveel spannends gedaan hihi.


 Ik kan geen genoeg krijgen van Bella als ze weer zo lief ligt te slapen. Dit is toch om op te eten of niet?


Dinsdagmiddag ging ik gezellig met mijn moeder en oma op stap. Mijn oma kan niet meer lopen en zit dus eigenlijk altijd thuis. Daarom namen mijn moeder en ik haar mee naar de winkeltjes om lekker te shoppen. Natuurlijk stopten we even bij Multivlaai voor iets lekkers.


Woensdag was het dan zover! Mijn eerste inwerkdag in de Bijenkorf in Amsterdam. Ik vond het zo spannend, geen idee wat ik moest verwachten. Er word verwacht dat je netjes opgemaakt in de winkel staat dus ik koos voor een bruine ooglook (niet zo goed te zien op deze foto) en de MAC Ruby Woo lipstick.


Ik was veel te vroeg in Amsterdam en ik heb even lekker op de Dam gezeten in het zonnetje. Wat is Amsterdam toch mooi. Ik kom er eigenlijk nooit, zo zonde.


Donderdag had ik weer even een dagje vrij en heb toen flink in huis gewerkt. Alles opgeruimd en schoongemaakt. Dat was even een werkje maar wat voel ik me dan altijd fijn als ik het gedaan heb! 


Ik las in de trein een boek van Martin Gaus: 'Een puppy in huis'. Alvast voorbereidingen voor onze pup die we volgende week zaterdag dan eindelijk mogen ophalen! Het is zo snel gegaan ineens en ik kan het nog steeds niet helemaal geloven. Dit is al mijn droom sinds dat ik klein was en het is daarom moeilijk voor te stellen dat we straks zo'n klein hummeltje in huis hebben. Alles staat al klaar; de bench, voerbakken, een mand met speeltjes etc. Ik wilde zo goed mogelijk voorbereid zijn en zo kan Bella ook alvast aan de veranderingen wennen.

Deze week hebben mijn vriend en ik het ook allebei onze ouders vertelt dat we een pupje gaan nemen. Mijn moeder reageerde heel enthousiast (wat ik eigenlijk niet had verwacht) dus daar was ik heel blij mee! Iedereen is ontzettend benieuwd, en wij natuurlijk ook.


Op het station in Amsterdam had ik zo'n trek ergens in dus ik nam weer eens een keer Drop Fruit Duo's mee. Oh, te verslavend.



 De mand met speeltjes voor onze aanstaande nieuwe huisgenoot. <3


 'Was da?' 


Deze week kwam het er niet van om zelf te koken dus besloten we lekker noodles te halen bij Daily Wok. Altijd fijn even makkelijk eten.

En dit was mijn week! Zoals je ziet niet zo heel spannend. Aanstaande week is het een aparte week. Tot woensdag ben ik vrij en donderdag en vrijdag ga ik aan het werk in Den Haag. En zaterdag 13 september is het dan zover. Mijn vriend en ik zijn dan precies 5 jaar samen, wat gaat dat hard. Niet normaal. Mede hierdoor hebben we besloten op deze dag onze pup op te halen als een leuk cadeau voor ons samen. Ik heb er super veel zin in en ben ook wel een beetje nerveus. We gaan proberen zoveel mogelijk foto's te maken en misschien filmen we ook nog wel een stukje. AAAAH, ik kan niet wachten!


Hoe was jullie week?
Liefs,
Anoeska.




1 opmerking:

Bedankt voor je reactie!