maandag 8 september 2014

NIVEA SENSITIVE REINIGINGSMELK & MICELLAIR WATER

Als het om gezichtsverzorging gaat probeer ik altijd iets nieuws uit. Op de een of andere manier lukt het me nooit om bij één specifiek merk te blijven. Nivea kwam een tijdje terug met de nieuwe Sensitive lijn uit. Dit wekte gelijk mijn interesse maar 'helaas' zat ik nog in Australië. Eenmaal terug in Nederland heb ik twee producten uit deze lijn gekocht en uitvoerig getest. Vandaag laat ik je zien wat ik ervan vind.


De nieuwe Nivea Sensitive producten zijn op de natuur geïnspireerd en bevat allemaal beschermende ingrediënten die speciaal ontwikkeld zijn voor de gevoelige huid. Alle producten bevatten 0% parfum, kleurstoffen en parabenen. Je huid word mild maar effectief gereinigd. Eerlijk gezegd heb ik niet echt een gevoelige huid. Mijn huid reageert zelden heftig op een bepaald product en ik kan (gelukkig) veel hebben. Toch wilde ik heel graag twee producten uitproberen: de reinigingsmelk en het micellair water.


Zoals ik al zei koos ik voor de reinigingsmelk en het micellair water. Met micellair water ben ik nog niet zo heel lang bekend. Mijn allereerste was van Garnier waar ik ontzettend blij mee was. Eens kijken of deze eraan kan tippen!


Ik vind de flessen heel erg mooi. Strak, clean, ja daar kan ik verder niet zoveel over zeggen. Het ziet er gewoon heel mooi uit!


Als eerste de reinigingsmelk. Al zolang ik me kan herinneren gebruik ik melk als reiniger. Dat is maar wat je gewend bent en wat je voorkeur is. Dit vind ik het fijnst werken. 




De ingrediënten. Er zit o.a. druivenpitolie in die je huid diep reinigt en de huid goed hydrateert.


Op de achterkant van de fles staat wat extra informatie over het product en hoe je het moet gebruiken.


De structuur is milky en redelijk vloeibaar. Op het eerste gezicht zie ik niet veel verschil met andere reinigingsproducten die ik al heb gebruikt.

Maar wauw, ik ben blown away door dit product. Ik heb deze reinigingsmelk zo'n vier weken uitgebreid getest, ik wilde graag een eerlijk oordeel kunnen geven voordat ik überhaupt een review zou schrijven. Na een week merkte ik dat roodheden (die heb ik niet veel maar toch) langzaamaan minder werden en dat vind ik een enorm pluspunt! Ja, ik blijf deze graag gebruiken.

Prijs: €5,49


On to the next! Het micellair water. Micellair water is een heel handig product die je voor zowel het verwijderen van je make-up als het reinigen van je huid kunt gebruiken. Dit soort producten gebruik ik het liefst als ik echt geen zin heb om mijn huid uitgebreid te reinigen met melk en tonic maar even snel alles weg wil halen. 





De ingrediënten. Ook hier zit weer druivenpitolie in die je bij de reinigingsmelk ook al voorbij zag komen.


Extra informatie en hoe je het product moet gebruiken.

Dit micellair water is fantastisch! Zoals ik al zei is de Garnier Micellair Water de enige die ik heb gebruikt en die vond ik al geweldig maar deze is gewoon bijna even goed. Hij haalt make-up (zelfs waterproof mascara) makkelijk weg en verfrist en reinigt mijn huid op een hele zachte manier. 

Prijs: €5,99


Met deze twee Nivea Sensitive producten ben ik erg blij en ik zit erover te denken de rest van de producten ook in huis te halen om het compleet te maken. Deze lijn is ideaal als je op zoek bent naar een product waar je geen irritaties van krijgt, roodheden vermindert en je huid weer wat kalmer maakt.

De Nivea Sensitive lijn is te koop bij de drogist.




Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie!